|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INTRĂ COȘ Suma totală: 0 RON CONȚINUTUL COȘULUI
CATEGORII PRODUSE ![]() Vă rugăm să selectați dintre următoarele categorii, sau să folosiți câmpul de căutare produse în partea de sus a pagini! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Descriere produs/reguli de joc:
REGULI DE JOC
Dorinţa fiecărui copil e să ajute şi să fie cuminte. Tablourile pot intensifica această senzaţie, şi în acelaş timp copiii fac cunoştinţă şi cu unele procese de muncă.
Să aşezăm cărţile în ordinea cronologică, astfel încât fiecare tablou să conţină doar un detaliu în plus faţă de cel precedent! Jocul este ideal pentru dezvoltarea memoriei, ale serierii, şi recunoaşterea diferenţelor minime. Copiii ajută mereu în sarcinile de acacă, sau îndeplinesc misiuni mai simple. Acest joc conţine astfel de întâmplări ilustrate, pas cu pas. Protagonistul Kim poate fi fată dar şi băiat. Acest lucru uşurează asimilarea copiilor cu figura din întâmplări. Tablourile sunt ideali pentru conversaţii, discuţii. Situaţiile bine cunoscute, întâlnite în viaţa noastră de zi cu zi, asigură posibilităţi perfecte pentru înţelegerea noţiunii de serie şi ordine cronologică, crearea întâmplărilor consecvente, şi exersarea diferitelor reguli gramaticale. Jocul se poate utiliza: la grădiniţă, grupele preşcolare, primele clase al şcolii generale, educarea limbilor străine. Domenii de dezvoltare: - recunoaşterea proceselor întâlnite în viaţa noastră de zi cu zi - formarea ordinii cronologice - compunerea întâmplărilor oral şi în scris - crearea bazelor gândirii logice - dezvoltarea fondului lexical - recunoaşterea şi exersarea regulilor gramaticale. Jocul conţine 70 de cărţi, din care putem crea 12 întâmplări. Cărţile care aparţin aceleaşi întâmplări sunt marcate pe verso cu numere identice. Posibilităţi de joc: aşezarea cărţilor în ordinea cronologică potrivită povestirea întâmplărilor crearea titlurilor corespunzătoare amestecarea, apoi sortarea cărţilor Cum putem continua întâmplarea? În ce şi cum ajut acasă? Jocuri de rol Pantomim alcătuirea propoziţiilor imperative şi interogative utilizarea timpurilor verbale diferite. Nu este recomandat copiilor sub 3 ani. Nu conţine materiale sau substanţe dăunătoare organismului. Ţara de origine: Germania. Respectă standardele EN 71 (CE). VĂ RECOMANDĂM
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|