|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INTRĂ COȘ Suma totală: 0 RON CONȚINUTUL COȘULUI
CATEGORII PRODUSE ![]() Vă rugăm să selectați dintre următoarele categorii, sau să folosiți câmpul de căutare produse în partea de sus a pagini! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Descriere produs/reguli de joc:
REGULI DE JOC
Să suflăm propulsorul cu o intensitate potrivită, astfel încât să oprească exact la figura indicată. Dezvoltă tehnica respirării, şi ajută în dezvoltarea vorbirii corecte.
Conţine: tablă de bază şi propulsor, inele din plastic în punguliţă: 10 gri şi 10 portocalii. Este recomandat copiilor cu vârsta de peste 3 ani. Se pot juca deodată doi copii, care vor învârti propulsorul prin suflare. Rezultatul cel mai perfect putem obţine, dacă suflăm spre inelele colorate de pe marginea propulsorului, de aceea e important ca jocul să fie exact la înălţimea feţei copilului. Jocul conţine o tablă bilaterală cu figuri (în formă de cerc), ceea ce asigură variate posibilităţi de joc. Posibilităţi de joc: - cu tabla de bază verde: La începutul jocului copiii îşi aleg o culoare. Jucătorul care şi-a ales culoarea portocalie, va sufla de pe partea care este marcată cu un punct portocaliu. Copiii primesc inelele de culorile corespunzătoare, şi îl aşează în mijlocul mesei. Apoi vor începe deodată suflarea propulsorului, dar fiecare de pe partea lui. Jocul va începe de la figura unde s-a oprit propulsorul. Cel mai tânăr jucător începe jocul. Înainte să sufle propulsorul, trebuie să decide care dintre animalele tablei de bază vrea să-l "prindă", şi din câte încercări (1-3). Jocul e mai dificil dacă propulsorul trebuie să efectueze un cerc întreg înainte să ajungă la figura marcată de jucător. Dacă jucătorul a reuşit să "prindă" animalul marcat, aşează un inel din plastic pe figura animalului. În caz contrar, urmează jucătorul următor. Câştigătorul va fi copilul care reuşeşte primul să "prindă" 10 animale. - cu tabla de bază albastră: Cel mai tânăr jucător începe jocul, şi îşi alege o culoare. Suflă propulsorul, şi aşează un inel din plastic la locul unde se opreşte punctul de culoarea aleasă. Dacă celălalt jucător a ocupat deja locul respectiv, jucătorul elimină inelul celuilalt copil şi restituie adversarului. Dacă jucătorul a reuşit să alcătuiască o pereche, primeşte o posibilitate bonus de suflare. Perechea înseamnă: propulsorul se opreşte la o figură (ex.: rechin), a cărei pereche (rechinul celălalt) este deja ocupată de inelul jucătorului. Inelele de pe perechi nu se mai pot îndepărta, nici dacă adversarul ajunge la figurile respective. Dacă propulsorul se opreşte la o steluţă portocalie, jucătorul primeşte o posibilitate bonus de suflare. Iar dacă se opreşte la inelul din plastic, jucătorul trebuie să-şi aleagă o nouă culoare. Câştigătorul va fi jucătorul care la sfârşitul jocului are mai multe inele din plastic pe tabla de bază. Funcţia: Joc de familie Nu este recomandat copiilor sub 3 ani. Nu conţine materiale sau substanţe dăunătoare organismului. Importator: Edushop, Romania Ţara de origine: Danemarca. Respectă standardele EN 71 (CE). VĂ RECOMANDĂM
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|